BCR a marcat Ziua Mondială a Pepenelui printr-un eveniment inedit pe Calea Victoriei, unde peste 1.700 de persoane s-au bucurat de 3 tone de pepene de Dăbuleni și au participat la testul de educație financiară din cadrul programului Școala de Bani.
Peste 700 de persoane au completat chestionarul cu cinci întrebări și au fost răsplătite cu felii de pepene, în funcție de scorul obținut. 67% au obținut punctaj maxim, dar rezultatele au evidențiat și confuzii frecvente între nevoi și dorințe, precum și percepții eronate legate de bugetul personal.
Evenimentul a fost parte din campania „Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni”, o inițiativă BCR și BCR Social Finance menită să încurajeze transformarea produselor locale în capital economic și să promoveze economia rurală. Cu sprijinul partenerilor Velocita și Green Hours Jazz Cafe, participanții au mai savurat înghețată artizanală de pepene, pepenadă și deserturi gratuite.
„Am vrut să aducem educația financiară mai aproape de oameni, printr-o experiență diferită, relevantă și ancorată în identitatea locală”, a declarat Nicoleta Deliu-Pașol, Director Comunicare și CSR, BCR.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
