Daniel Dines, CEO-ul UiPath, afirmă că, pe măsură ce valul de AI o să atingă companiile o să crească şi gradul de educaţie, iar angajaţii nu vor mai fi operatori ci vor supraveghea ce face agentul AI.
„În principiu joburile în care trebuie să avem cea mai mare prezenţă de automatizare şi AI nu sunt neapărat cele care aduc cea mai mare valoare într-o companie. E clar, pe măsură ce valul acesta de AI o să atingă companiile şi gradul de educaţie o să crească pentru că ei din operatori o să devină supervizori a ceea ce face agentul AI. Produsul nostru pe care îl lansăm se cheamă Maestru tocmai pentru că vrem să transmite că oamenii vor fi într-un fel dirijori ai unei simfonii şi o să se asigure că simfonia o să fie cântată de ei”, a explicat Daniel Dines în cadrul unei conferinţe organizată de UiPath la Bucureşti.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels