♦ Circa 2.000 de grădiniţe, şcoli, afteruri sau platforme educaţionale din 35 de geografii folosesc azi Kiderpedia, aplicaţia lansată în urmă cu circa 10 ani de zile de un grup de trei antreprenori locali ♦ Acum, ponderea utilizatorilor din pieţele externe a ajuns la 40%, ceea ce validează pe plan internaţional utilitatea aplicaţiei dezvoltată local, indiferent de sistemul de educaţie în care este integrată.
În esenţă, Kinderpedia este o platformă de comunicare între mai multe categorii de public, dar care au un interes comun şi anume facilitatea procesului de educaţie pentru utilizatorului final: copilul.
„Nu întâmplător, Kinderpedia a pornit chiar de la nevoia de comunicare între şcoli, grădiniţe şi familii. Am observat atunci când am început noi, undeva în 2014, că exista o separare mare între familie şi şcoală ca actori în dezvoltarea şi în educaţia copilului şi vedeam că pe de o parte, şi profesorii şi educatorii se străduiau să trimită informaţii către părinţi şi se loveau deseori de o rată foarte mică de răspuns. Evident că acest insucces îi frustra şi descuraja de la alte iniţiative de colaborare“, explică Evelina Necula, cofondatoarea Kinderpedia, în cadrul unui nou episod al CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. De cealaltă parte, la fel de pierduţi se simţeau şi părinţii, la care informaţia legată de ceea ce se întâmpla la şcoală se rătăcea cumva printre mailuri sau grupuri de WhatsApp.
