FJSC lansează un nou program de masterat în limba engleză, Emerging Media and Innovative Communication

3 septembrie 2025

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București (FJSC) lansează, începând cu anul universitar 2025-2026, un nou program de masterat în limba engleză: Emerging Media and Innovative Communication.

Potrivit unui comunicat remis presei marți, sunt disponibile 15 locuri la buget și 34 de locuri la taxă, iar înscrierile se desfășoară în perioada 26 august – 14 septembrie 2025.

‘Programul de masterat Emerging Media and Innovative Communication este conceput pentru a răspunde așteptărilor profesioniștilor în domeniul jurnalismului și al comunicării, atât tineri absolvenți de licență, cât și specialiști cu experiență, care doresc să facă față cu succes provocărilor revoluției digitale’, se arată în comunicat.

Programa de studiu cuprinde discipline precum ‘Artificial Intelligence in journalism’, ‘Visual storytelling’, ‘Social Media Influencers’, ‘Emerging media marketing’, ‘Data visualization and interpretation’, ‘PR and innovative communication’, ‘Virtual Reality and immersive media’ și ‘Podcasting for journalists’.

Cursurile și seminarele îmbină cunoașterea teoretică cu dezvoltarea aptitudinilor practice și îi vor ajuta pe studenții masteranzi să-și dezvolte latura inovatoare și să dobândească un nivel de competențe profesionale care se dovedesc tot mai mult a fi esențiale unor specialiști ai comunicării eficiente în mediul digital.

‘Emerging Media and Innovative Communication nu este doar un masterat, ci o experiență completă de transformare profesională și personală. Este locul unde tehnologiile emergente – de la inteligența artificială, la realitatea virtuală – devin instrumente prin care studenții își dezvoltă vocea și creativitatea. Vrem ca absolvenții noștri să fie nu doar buni profesioniști, ci profesioniști care să înțeleagă și să modeleze lumea digitală într-un mod responsabil și inovator’, afirmă coordonatoarea noului program de masterat al FJSC, Rodica-Melinda Șuțu.

Emerging Media and Innovative Communication se alătură unor programe masterale internaționale ale FJSC cu tradiție, Advertising and Digital Communication, în limba engleză, și Medias, developpement et societe, în limba franceză, un program de dublă diplomă cu masteratul Communication, humanitaire et solidarite de la Institut de la communication (ICOM), Universite Lumiere Lyon 2, Franța.

Examenul de admitere va fi susținut între 16 și 18 septembrie 2025. Procesul de admitere presupune elaborarea, în limba engleză, a unei propuneri de proiect aplicat (media sau de comunicare) ori de cercetare pe un subiect din aria tematică a programului (aproximativ 1.500 de cuvinte), precum și susținerea unui interviu motivațional, în limba engleză, care va evalua motivația candidaților în alegerea programului. AGERPRES/(AS-redactor: Roberto Stan, editor: Mihai Simionescu, editor online: Adrian Dădârlat)

Source link

Certificări
Datele cu caracter personal sunt protejate și în siguranță.
ISO/IEC 27001:2018
Sistem de management al securității informației
ISO/IEC 27701:2021
Sistem de management al confidențialității informațiilor
Contact
Ne puteți contacta oricând pentru detalii.
Rețele sociale
Ne puteți găsi și pe rețelele sociale.
Certificări
Datele cu caracter personal sunt protejate și în siguranță.
ISO/IEC 27001:2018
Sistem de management al securității informației
ISO/IEC 27701:2021
Sistem de management al confidențialității informațiilor
Contact
Ne puteți contacta oricând pentru detalii.
Rețele sociale
Ne puteți găsi și pe rețelele sociale.