Leroy Merlin România, unul dintre principalii retaileri specializaţi în bricolaj, construcţii şi grădinărit, a devenit partener oficial al Destiny Park, primul parc de edutainment din România şi cel mai mare de acest tip din Europa de Est. Parteneriatul marchează o nouă direcţie în strategia companiei, care îşi extinde misiunea dincolo de retail, investind în educaţia copiilor prin jocuri interactive şi experienţe concrete.
În cadrul Destiny Park, Leroy Merlin coordonează două spaţii educative cu tematică practică: o zonă dedicată construcţiilor sustenabile şi un Centru de Simulare a Cutremurelor. Ambele sunt concepute pentru a-i ajuta pe copii – şi pe părinţii lor – să înţeleagă importanţa unor locuinţe sigure şi eficiente energetic, dar şi să dobândească comportamente corecte în situaţii de urgenţă.
„Am ales să fim parte din Destiny Park pentru că educaţia practică este, în viziunea noastră, fundaţia unei societăţi responsabile şi sustenabile”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România. Potrivit acestuia, proiectul aduce în faţa copiilor noţiuni fundamentale despre cum se construieşte o casă durabilă şi cum reacţionăm corect în faţa unui seism.
Zona Leroy Merlin din parc este structurată în două module de 20 de minute fiecare, accesibile grupurilor mici, de maximum şase copii, pentru a asigura o experienţă personalizată. Primul modul le permite celor mici să construiască, în joacă, o locuinţă sustenabilă şi să înveţe despre materiale ecologice, consum responsabil de resurse şi structură rezistentă. Al doilea modul, dedicat simulării unui cutremur, recreează intensitatea seismului din 1977 şi este singurul din parc în care părinţii pot participa activ.
Colaborarea între Leroy Merlin şi Destiny Park este gândită ca un parteneriat de durată, cu obiectivul de a contribui la formarea unor generaţii mai conştiente de rolul lor în societate. Accentul este pus pe valori-cheie precum siguranţa, responsabilitatea personală şi grija faţă de mediu.
„Experienţa creată alături de Leroy Merlin nu este doar despre construcţii – este despre educaţie, responsabilitate şi siguranţă. Copiii vor înţelege cât de mult contează munca bine făcută şi cum pot contribui, chiar şi de la vârste fragede, la o lume mai bine construită”, a precizat Ana-Maria Pascaru, Director Marketing Destiny Park.
Prin implicarea în acest proiect, Leroy Merlin continuă linia strategică de investiţii în iniţiative sociale şi educaţionale, confirmând angajamentul companiei faţă de sustenabilitate şi inovaţie cu impact real. Parteneriatul se înscrie într-o tendinţă tot mai vizibilă în rândul marilor retaileri de a investi în educaţie prin experienţă şi în proiecte care le permit să creeze legături mai profunde cu comunităţile locale.
Într-un context în care responsabilitatea socială devine tot mai importantă pentru reputaţia şi relevanţa companiilor, iniţiative precum cea dintre Leroy Merlin şi Destiny Park oferă un exemplu de bună practică în direcţia formării unor cetăţeni informaţi şi implicaţi încă din copilărie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels